Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4617
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ляховський, Віталій Іванович | - |
dc.contributor.author | Дем'янюк, Дмитро Григорович | - |
dc.contributor.author | Ковальов, Олександр Павлович | - |
dc.contributor.author | Нємченко, Іван Іванович | - |
dc.contributor.author | Люлька, Олександр Миколайович | - |
dc.contributor.author | Філатова, Валентина Луківна | - |
dc.contributor.author | Дмитренко, Володимир Павлович | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-26T10:09:07Z | - |
dc.date.available | 2017-12-26T10:09:07Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Роль сучасної системи навчання у підготовці лікаря / В. І. Ляховський, Д. Г. Дем’янюк, О. П. Ковальов [та ін.] // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання : Збірник статей. Випуск 9. – Полтава, 2011. – С. 59–62. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 81.42(036) | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4617 | - |
dc.description.abstract | Випускник вищого навчального медичного закладу з перших кроків самостійної праці повинен бездоганно виконувати окреслені обов’язки: надати невідкладну допомогу, діагностувати, лікувати, шукати і знаходити причини хвороби, виконувати попереджувальні заходи. Вищі медичні заклади уже певний час працюють за кредитно-модульною системою. Студенти засвоюють програму за цикловим методом, короткий час працюють у відділеннях. За цей час вони не завжди встигають ознайомитися у клінічному плані із захворюваннями, які передбачені програмою навчання. Виходячи з інтересів покращення якості підготовки фахівців, пропонуємо вирішити питання доцільності організації університетських клінік. Студенти перевантажені теоретичним матеріалом. Крім того, більшість студентів втратили мотиви навчання. Тому, новій системі навчання необхідний такий студент, який переконаний у необхідності активного пошуку, та засвоєння знань. Переконані, цей напрямок роботи буде продовжений при реорганізації медицини, потреба у якій давно назріла. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет імені В. Г. Короленка | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | захворювання | uk_UA |
dc.subject | студент | uk_UA |
dc.subject | лікар | uk_UA |
dc.title | Роль сучасної системи навчання у підготовці лікаря | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра гігієни та екології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
filatova_2011_9.pdf | 271,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.