Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4617
Title: Роль сучасної системи навчання у підготовці лікаря
Authors: Ляховський, Віталій Іванович
Дем'янюк, Дмитро Григорович
Ковальов, Олександр Павлович
Нємченко, Іван Іванович
Люлька, Олександр Миколайович
Філатова, Валентина Луківна
Дмитренко, Володимир Павлович
Issue Date: 2011
Publisher: Університет імені В. Г. Короленка
Citation: Роль сучасної системи навчання у підготовці лікаря / В. І. Ляховський, Д. Г. Дем’янюк, О. П. Ковальов [та ін.] // Аспекти дослідження іноземних мов і лінгвометодичні основи викладання : Збірник статей. Випуск 9. – Полтава, 2011. – С. 59–62.
Abstract: Випускник вищого навчального медичного закладу з перших кроків самостійної праці повинен бездоганно виконувати окреслені обов’язки: надати невідкладну допомогу, діагностувати, лікувати, шукати і знаходити причини хвороби, виконувати попереджувальні заходи. Вищі медичні заклади уже певний час працюють за кредитно-модульною системою. Студенти засвоюють програму за цикловим методом, короткий час працюють у відділеннях. За цей час вони не завжди встигають ознайомитися у клінічному плані із захворюваннями, які передбачені програмою навчання. Виходячи з інтересів покращення якості підготовки фахівців, пропонуємо вирішити питання доцільності організації університетських клінік. Студенти перевантажені теоретичним матеріалом. Крім того, більшість студентів втратили мотиви навчання. Тому, новій системі навчання необхідний такий студент, який переконаний у необхідності активного пошуку, та засвоєння знань. Переконані, цей напрямок роботи буде продовжений при реорганізації медицини, потреба у якій давно назріла.
Keywords: навчання
захворювання
студент
лікар
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/4617
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра гігієни та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
filatova_2011_9.pdf271,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.