Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5251
Title: Переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонтопатології
Other Titles: Advantages of the foreing students problem-based teachingat odontopathology learning
Authors: Марченко, Ірина Ярославівна
Марченко, Валерій Юрійович
Буря, Лілія Володимирівна
Петрушанко, Володимир Миколайович
Marchenko, I. Ya.
Marchenko, V. Yu.
Burya, L. V.
Petrushanko, V. M.
Issue Date: 2014
Publisher: «Укрмедкнига»
Citation: Переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонтопатології / І. Я. Марченко, В. Ю. Марченко, Л. В. Буря, В. М. Петрушанко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 15-16 травня 2014 р.). – Тернопіль, 2014. – С. 210–213.
Abstract: В статті наводяться переваги проблемно-орієнтованого навчання студентів-іноземців при вивченні одонгопатології в порівнянні з догматичним та пояснювально-ілюстративним навчаннями. Проблемне навчання відповідає соціально-педагогічним цілям і змісту сучасної медичної освіти та закономірностям пізнавальної діяльності і розвитку тих, кого навчають. У ньому найпослідовніше реалізовано принцип проблемності, який базується на використання об’єктивної суперечливості досліджуваного, організацію на цій основі пошуку знань, застосування способів педагогічного керівництва, які дають змогу керувати інтелектуальною діяльністю й розвитком тих, кого навчають; The article presents the advantages of problem-based teaching foreign students at studing of odontopathology in comparison dogmatic and explanatory-illustrative teaching. Problem-based teaching meets the social and educational objectives and content of modem medical education and patterns of cognitive activity and development of trainees. It is implemented most consistently problematic principle, which is based at using of objective contradictions investigated, the organization on this basis the knowledge search, application the methods of teaching guides that given opportunity to manage the intellectual activities and development of trainees.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5251
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра гігієни та екології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
burya_15_2014.pdf860,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.