Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/547
Title: Система устной и письменной речи в практике преподавания НСР на подготовительном отделении
Authors: Козуб, Галина Николаевна
Кириченко, Ольга Николаевна
Козуб, Галина Миколаївна
Issue Date: 2011
Citation: Система устной и письменной речи в практике преподавания НСР на подготовительном отделении // Гуманітарна складова вищої освіти, проблеми та перспективи : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції. – Харків, 2011. – С. 34–44.
Abstract: В статье исследуется проблемы развития устной и письменной речи студентов-иностранцев при изучении научного стиля речи, взят опыт работы преподавателей подготовительного отделения Технического университета, анализируются трудности практического овладения научной речью и намечаются перспективы дальнейшего изучения проблемы. У статті вирішується проблеми розвитку усного та писемного мовлення студентів-іноземців під час вивчення наукового стилю мовлення, на досвіді роботи викладачів підготовчого відділення Технічного університету аналізуються складнощі практичного оволодіння науковим мовленням та накреслюються подальші перспективи вивчення проблеми. The article is devoted to the problem of developing foreign students oral and written speech in process of learning scientific style of speech. The difficulties of practical mastering of scientific speech are being analyzed using the experience of teachers of preliminary courses in Technical University. Further perspectives of examining the problems are being outlined.
Keywords: развитие речи
устная речь
письменная речь
термины
текст
структура
язык
speech developing
scientific style
written speech
oral speech
language
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/547
Appears in Collections:Навчально-методичні видання. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sistema_ustnoy_pis_rechi.pdf207,74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.