Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДубінін, Сергій Іванович-
dc.contributor.authorВаценко, Анжела Володимирівна-
dc.contributor.authorПілюгін, Валентин Олексійович-
dc.contributor.authorУлановська-Циба, Наталія Аркадіївна-
dc.contributor.authorПередерій, Ніна Олександрівна-
dc.contributor.authorРябушко, Олена Борисівна-
dc.contributor.authorОвчаренко, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2018-02-14T09:45:01Z-
dc.date.available2018-02-14T09:45:01Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВпровадження тестування студентів, як інноваційний підхід при вивченні медико-біологічних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчання / С. І. Дубінін, А. В. Ваценко, В. О. Пілюгін [та ін.] // Матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю «Інноваційні інформаційні технології у вищій медичній освіті». – Полтава, 2012. – С. 13–14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/5907-
dc.description.abstractІнноваційним підходом при модульному навчанні є впровадження стандартів і тестів для самоконтролю та контролю знань, а також розробка учбових матеріалів на основі кредитно-модульного навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectтехнології навчанняuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectмодульне навчанняuk_UA
dc.subjectучбовий модульuk_UA
dc.subjectтестуванняuk_UA
dc.titleВпровадження тестування студентів, як інноваційний підхід при вивченні медико-біологічних дисциплін в умовах кредитно-модульного навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vprovadzennya_testyvannya.pdf281,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.