Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоровик, Ольга Борисівна-
dc.contributor.authorБоровик, Ольга Борисовна-
dc.contributor.authorBorovyk, O. B.-
dc.date.accessioned2018-02-19T08:13:22Z-
dc.date.available2018-02-19T08:13:22Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБоровик О. Б. Маркетингові комунікації в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА» / О. Б. Боровик // Вісник Одеського національного університету. – 2017. – Т. 22, вип. 2 (18). – С. 242–249. – Серія: Бібліотекознавство. Бібліографознавство. Книгознавство.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 027.7:378.661.631:658.8(477.53-21)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6064-
dc.description.abstractРозглядаються теоретичні питання маркетингово-комунікаційної діяльності бібліотек (цілі, інструменти), та використання інтегрованих маркетингових комунікацій в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА». Аналізується рекламна діяльність бібліотеки (візуальна, зовнішня, вербальна), культурно-просвітницькі заходи та PR-акції; Рассматриваются теоретические вопросы маркетингово-коммуникационной деятельности библиотек (цели, инструменты) и использования интегрированных маркетинговых коммуникаций в практической деятельности библиотеки ВГУЗУ «УМСА». Анализируется рекламная деятельность библиотеки (визуальная, внешняя, вербальная), культурно-просветительские мероприятия и PR-акции; The global computer network Internet replaces the classical library model. The destiny of libraries depends largely on the production of carefully crafted and long-term survival strategies and the creation of a detailed crisis plan of the library in the new environment. To prove their importance to society, libraries must use the full range of modern communication marketing technologies. The main goal, which is implemented by means of marketing communications is the formation of a prestigious library image. The present day library has various tools of marketing communications: print, outdoor and online advertising, public relations, public events. The article describes the practical implementation of marketing communication activities in the library of the Higher State Educational Establishment «Ukrainian Medical Stomatological Academy». Namely: wall painting, migrating literature cart, book exhibitions, posters and banners, social and cultural activities and main communication channel website of the library of the Academy - the library blog.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherОдеський національний універсистет імені І. І. Мечниковаuk_UA
dc.subjectкомунікаційні маркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectреклама бібліотекиuk_UA
dc.subjectімідж бібліотекиuk_UA
dc.subjectблог бібліотеки ВДНЗУ "УМСА"uk_UA
dc.subjectкоммуникационные маркетинговые технологииuk_UA
dc.subjectреклама библиотекиuk_UA
dc.subjectимидж библиотекиuk_UA
dc.subjectблог библиотеки ВГУЗУ «УМСА»uk_UA
dc.subjectmarketing communication technologiesuk_UA
dc.subjectlibrary advertisementuk_UA
dc.subjectlibrary imageuk_UA
dc.subjectblog of the library of HSEEU «Ukrainian Medical Stomatological Academy»uk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації в практичній діяльності бібліотеки ВДНЗУ «УМСА»uk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговые коммуникации в практической деятельности библиотеки ВГУЗУ «УМСА»uk_UA
dc.title.alternativeMarketing communication in practical activity оf the library of the state university of Ukraine «Ukranian medicial stomatological academy»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Бібліотека

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Marketing communication.pdf148,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.