Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6342
Title: Синдром Лайелла, затруднение в лечении
Authors: Скрипников, Петр Николаевич
Скрипникова, Таиса Петровна
Витко, Юлия Николаевна
Кулик, Лариса Григорьевна
Скрипников, Петро Миколайович
Скрипнікова, Таїса Петрівна
Вітко, Юлія Миколаївна
Кулик, Лариса Григорівна
Issue Date: 2012
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Синдром Лайелла, затруднение в лечении (Клинический случай) / П. Н. Скрипников, Т. П. Скрипникова, Ю. Н. Витко, Л. Г. Кулик // Український стоматологічний альманах. – 2012. – № 5. – С. 72–76.
Abstract: В последнее время увеличилась частота медикаментозных аллергических реакций. Тщательный сбор анамнеза, правильно и своевременно поставленный диагноз, междисциплинарный подход к лечению пациентов с данной патологией, может свести к минимуму осложнения при оказании помощи данному контингенту больных; В останній час збільшилася кількість медикаментозних алергійних реакцій. Ретельний збір анамнезу, правильно і своєчасно встановлений діагноз, междисциплінарний підхід до лікування пацієнтів з такою патологією може звести до мінімуму ускладнення при наданні допомоги даному контингенту хворих; At present the incidence of drug-induced allergies has considerably increased.Thorough history taking, timely and correct diagnosis, interdisciplinary approach toward the patients with the above mentioned pathology may minimize possible complications.
Keywords: медикаментозная аллергия
синдром Лайелла
врачебная тактика
медикаментозна аллергія
синдром Лайєлла
лікарська тактика
drug-induced allergy
Lyell syndrome
therapeutic approach
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6342
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
snl.pdf97,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.