Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6560
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПісоцька, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorПесоцкая, Елена Александровна-
dc.contributor.authorPisotska, O. O.-
dc.date.accessioned2018-03-06T08:07:46Z-
dc.date.available2018-03-06T08:07:46Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationПісоцька О. Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / О. Пісоцька // Збірник наукових праць ПДПУ ім. Короленка В.Г. – Вип. 2 (41). – Полтава, 2005. – Серія. Педагогічні науки. – С. 16–22.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6560-
dc.description.abstract„ …Учитель тоді відповідає своєму призначенню, - коли він у змозі розв’язувати одночасно завдання навчання і виховання.” М. І. Пирогов; В данной статье рассматриваются профессиональные и личные качества учителя, анализируется система стимулирования учебно-воспитательной деятельности в творческом наследии Н. И. Пирогова. Исследуются взгляды Н. И. Пирогова на роль, значение, цель обучения и воспитания детей; In the present article the professional and individual qualities of the teachers are discribed. The system of education’s stimulation in N.I.Pirogov’s creative heritage is analyzed. Pirogov’s view towards the role, the meaning and the aim of the education is investigatid.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсистема стимулюванняuk_UA
dc.subjectнаглядністьuk_UA
dc.subjectнавчально-виховна діяльністьuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectпедагогічна спадщинаuk_UA
dc.subjectсистема стимулированияuk_UA
dc.subjectнаглядностьuk_UA
dc.subjectучебно-воспитательная деятельностьuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectпедагогическое наследиеuk_UA
dc.subjectstimulation systemuk_UA
dc.subjectvisual methodsuk_UA
dc.subjectteaching and educational workuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectpedagogical heritageuk_UA
dc.titleПрофесіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пироговаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Profesionalizm_pedahoha_yak_holovnyi.pdf591,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.