Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6560
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пісоцька, Олена Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Песоцкая, Елена Александровна | - |
dc.contributor.author | Pisotska, O. O. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-06T08:07:46Z | - |
dc.date.available | 2018-03-06T08:07:46Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Пісоцька О. Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / О. Пісоцька // Збірник наукових праць ПДПУ ім. Короленка В.Г. – Вип. 2 (41). – Полтава, 2005. – Серія. Педагогічні науки. – С. 16–22. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6560 | - |
dc.description.abstract | „ …Учитель тоді відповідає своєму призначенню, - коли він у змозі розв’язувати одночасно завдання навчання і виховання.” М. І. Пирогов; В данной статье рассматриваются профессиональные и личные качества учителя, анализируется система стимулирования учебно-воспитательной деятельности в творческом наследии Н. И. Пирогова. Исследуются взгляды Н. И. Пирогова на роль, значение, цель обучения и воспитания детей; In the present article the professional and individual qualities of the teachers are discribed. The system of education’s stimulation in N.I.Pirogov’s creative heritage is analyzed. Pirogov’s view towards the role, the meaning and the aim of the education is investigatid. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | система стимулювання | uk_UA |
dc.subject | наглядність | uk_UA |
dc.subject | навчально-виховна діяльність | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | педагогічна спадщина | uk_UA |
dc.subject | система стимулирования | uk_UA |
dc.subject | наглядность | uk_UA |
dc.subject | учебно-воспитательная деятельность | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | педагогическое наследие | uk_UA |
dc.subject | stimulation system | uk_UA |
dc.subject | visual methods | uk_UA |
dc.subject | teaching and educational work | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | pedagogical heritage | uk_UA |
dc.title | Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Profesionalizm_pedahoha_yak_holovnyi.pdf | 591,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.