Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6560
Title: Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова
Authors: Пісоцька, Олена Олександрівна
Песоцкая, Елена Александровна
Pisotska, O. O.
Issue Date: 2005
Citation: Пісоцька О. Професіоналізм педагога як головний чинник стимулювання в педагогічній спадщині М. І. Пирогова / О. Пісоцька // Збірник наукових праць ПДПУ ім. Короленка В.Г. – Вип. 2 (41). – Полтава, 2005. – Серія. Педагогічні науки. – С. 16–22.
Abstract: „ …Учитель тоді відповідає своєму призначенню, - коли він у змозі розв’язувати одночасно завдання навчання і виховання.” М. І. Пирогов; В данной статье рассматриваются профессиональные и личные качества учителя, анализируется система стимулирования учебно-воспитательной деятельности в творческом наследии Н. И. Пирогова. Исследуются взгляды Н. И. Пирогова на роль, значение, цель обучения и воспитания детей; In the present article the professional and individual qualities of the teachers are discribed. The system of education’s stimulation in N.I.Pirogov’s creative heritage is analyzed. Pirogov’s view towards the role, the meaning and the aim of the education is investigatid.
Keywords: система стимулювання
наглядність
навчально-виховна діяльність
вчитель
педагогічна спадщина
система стимулирования
наглядность
учебно-воспитательная деятельность
учитель
педагогическое наследие
stimulation system
visual methods
teaching and educational work
teacher
pedagogical heritage
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6560
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Profesionalizm_pedahoha_yak_holovnyi.pdf591,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.