Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6604
Title: Актуальні проблеми вивчення термінотворення в напрямку від твірних основ у світлі сучасних лінгвістичних концепцій
Authors: Знаменська, Іванна Владиславівна
Знаменская, Иванна Владиславовна
Znamenska, I. V.
Issue Date: 2004
Citation: Знаменська І. Актуальні проблеми вивчення термінотворення в напрямку від твірних основ у світлі сучасних лінгвістичних концепцій / І. Знаменська // Вісник Полтавського державного педагогічного університету імені В.Г. Короленка. Випуск 1 (34). – Полтава, 2004. – Серія «Філологічні науки». – С. 132–135.
Abstract: Статья посвящена проблемам исследования терминов в направле¬нии от производящих основ. Объектом словообразовательного анализа, таким образом, является производящая основа термина, его струк¬тура и семантика, а также структурные и семантические особеннос¬ти соотносимых с ним производных основ. Подобное изучение терми¬нологии дает возможность репрезентовать словообразовательные особенности терминов и выявить пути и методы их дальнейшей реализации; The article is devoted to the problems of terminological investigations in the directions from the productive stems. In the suggested work the object of analysis is the productive stem, its structure and semantics, the structural ana structural features of derived stems. Such reflection of the terms helps to discover the word-building features of terms, the ways and methods of their furthers realization.
Keywords: термін
структура
семантика
твірна основа
похідна основа
термин
структура
семантика
производящая основа
производная основа
term
structure
semantics
productive stem
derived stem
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6604
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_vyvchennia.pdf254,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.