Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6751
Title: Реалізація пізнавальної активності студента-медика шляхом впровадження в навчальний процес інноваційних технологій
Other Titles: Sales cognitive activity of medical students through the introduction in the educational process of innovative technologies
Authors: Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Гасюк, Наталія Володимирівна
Попович, Іван Юрійович
Мошель, Тетяна Миколаївна
Іваницький, Ігор Олексійович
Petrushanko, T.
Gasyuk, N.
Popovich, I.
Moshel, T.
Ivanitskiy, I.
Issue Date: 2013
Publisher: Міністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Citation: Реалізація пізнавальної активності студента‒медика шляхом впровадження в навчальний процес інноваційних технологій / Т. О. Петрушанко, Н. В. Гасюк, І. Ю. Попович [та ін.] // Кредитно‒модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі : матеріали Х ювілейної Всеукр. навч.‒наук. конф. з міжнар. участю, Тернопіль, 18‒19 квітня 2013 р. – Тернопіль, 2013. – Ч. 1. ‒ С. 396‒398.
Abstract: Невід’ємною складовою свідомості сту дента медика маю бути наявність клінічного мислення для формування якого неодмінним має бути впровадження в традиційну систему навчання колективних інноваційних занять, які сприяю розвитку творчих та пізнавальних здібностей студентів, логічному мисленню, попу ляризації серед молодих фахівців поглиблених знань із теоретичних та практичних дисциплін медичного спрямування і, зокрема, стоматології. В статті приведений досвід роботи в даному напрямку викладачів кафедри терапевтичної стоматології ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія»; An integral part of the consciousness of the student physician have to be the presence of clinical thinking for the formation of which must necessarily be the introduction of the traditional education system of collective innovation activities, contributing to the development of creative and cognitive abilities of students, logical thinking, promoting among young professionals in-depth knowledge of the theoretical and practical courses medical direction and, in particular, dentistry. The article includes the experience in this area of the department Preventive Dentistry VDNZ Ukraine “Ukrainian Medical Dental Academy.”
Keywords: свідомість
інновації
мислення
освіта
consciousness
innovation
thinking
education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6751
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sales cognitive activity of medical students through.pdf282,36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.