Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6882
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАветіков, Давид Соломонович-
dc.contributor.authorЯценко, Ігор Володленович-
dc.contributor.authorАветиков, Давид Соломонович-
dc.contributor.authorЯценко, Игорь Володленович-
dc.contributor.authorAvetikov, D.-
dc.contributor.authorYatsenko, I.-
dc.date.accessioned2018-03-19T13:15:13Z-
dc.date.available2018-03-19T13:15:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАветіков Д. С. Інтенсифікація навчального процесу у вищий медичній школі / Д. С. Аветіков, І. В. Яценко // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. навч.- наук. конф., присвяч. 55-річчю ТДМУ ім. І. Я.Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ Укрмедкнига, 2012. – С. 83–84.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 616.31-089.844+378.14-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6882-
dc.description.abstractНа сучасному етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуальною проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творчих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, могли самостійно приймати рішення, пов'язані з професійною діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптування до нових умов професійної діяльності; На сучасном етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуально проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреблять суспільства в активном і творческих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраго фаху, могли бы самостійно приймати рішення, повіязані з професійно діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптавання до нових умов професійної діяльності; On the monthly stage of socially-economical development of Ukraine, the intensification of the naive process is the actual problem of the professional preparation of medical students. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творких спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, could self-adhere to the sentence, repaired in the course of a professional dіalnіstyu, іsocіslіspomovanno stіdovаti іntelektualnі materіnnі tіnnosti majbutnomu. Molodiy spetsialist mae chitko usvidomlyuvati, scho o otrymannyam diploma process yogo professioi zrilosti not zakinchuyutsya. To begin with the self-esteem of the robot from the post-modern ontology of its own know, shvidkogo adapting to the new minds of the professorial dіyalnostі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТДМУ Укрмедкнигаuk_UA
dc.subjectінтенсифікація навчального процесуuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectинтенсификация учебного процессаuk_UA
dc.subjectмедицинское образованиеuk_UA
dc.subjectIntensification of educational processuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.titleІнтенсифікація навчального процесу у вищий медичній школіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ternopil_2012і.pdf199,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.