Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6882
Title: | Інтенсифікація навчального процесу у вищий медичній школі |
Authors: | Аветіков, Давид Соломонович Яценко, Ігор Володленович Аветиков, Давид Соломонович Яценко, Игорь Володленович Avetikov, D. Yatsenko, I. |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | ТДМУ Укрмедкнига |
Citation: | Аветіков Д. С. Інтенсифікація навчального процесу у вищий медичній школі / Д. С. Аветіков, І. В. Яценко // Впровадження нових технологій за кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. навч.- наук. конф., присвяч. 55-річчю ТДМУ ім. І. Я.Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ Укрмедкнига, 2012. – С. 83–84. |
Abstract: | На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуальною проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творчих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, могли самостійно приймати рішення, пов'язані з професійною діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптування до нових умов професійної діяльності; На сучасном етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуально проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреблять суспільства в активном і творческих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраго фаху, могли бы самостійно приймати рішення, повіязані з професійно діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптавання до нових умов професійної діяльності; On the monthly stage of socially-economical development of Ukraine, the intensification of the naive process is the actual problem of the professional preparation of medical students. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творких спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, could self-adhere to the sentence, repaired in the course of a professional dіalnіstyu, іsocіslіspomovanno stіdovаti іntelektualnі materіnnі tіnnosti majbutnomu. Molodiy spetsialist mae chitko usvidomlyuvati, scho o otrymannyam diploma process yogo professioi zrilosti not zakinchuyutsya. To begin with the self-esteem of the robot from the post-modern ontology of its own know, shvidkogo adapting to the new minds of the professorial dіyalnostі. |
Keywords: | інтенсифікація навчального процесу медична освіта интенсификация учебного процесса медицинское образование Intensification of educational process medical education |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6882 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ternopil_2012і.pdf | 199,7 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.