Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6964
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романко, Ірина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Романко, Ирина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Romanko, I. H. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T08:25:40Z | - |
dc.date.available | 2018-03-22T08:25:40Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Романко І. Г. Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, частина ІІ: зб. Наук. Праць. – 2011. – Вип. 5. – С. 13–16. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 371.334 (410) | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6964 | - |
dc.description.abstract | Здійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, на основі чого досягнуто вирішення наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних засад діалогічної взаємодії, виявленні прогресивних здобутків загальноосвітніх навчальних закладів Великобританії для використання їх у сучасних умовах модернізації вітчизняної освіти. Одержані в процесі дослідження результати дозволяють зробити висновки, що мають теоретичне і практичне значення; Проанализированы современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников в общеобразовательных учебных заведениях Великобритании, на основе чего достигнуто решение научного задания, которое заключается в теоретическом обосновании педагогических основ диалогического взаимодействия, в выявлении прогрессивных достижений общеобразовательных учебных заведений Великобритании для использования их в современных условиях модернизации отечественного образования. Полученные, в процессе исследования результаты позволяют сделать выводы, которые имеют теоретическое и практическое значение; The current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain have analyzed. The decision of scientific tasks based on theoretical grounds of dialog interaction is reached. The progressive achievements of secondary schools of Great Britain for using in the current native education evolved. During the study obtained results lead to conclusions that have theoretical and practical significance. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | комунікативна взаємодія | uk_UA |
dc.subject | вчитель | uk_UA |
dc.subject | учні | uk_UA |
dc.subject | діалог | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | Велика Британія | uk_UA |
dc.subject | коммуникативное взаимодействие | uk_UA |
dc.subject | учитель | uk_UA |
dc.subject | ученики | uk_UA |
dc.subject | образование | uk_UA |
dc.subject | Великобритания | uk_UA |
dc.subject | communicative interaction | uk_UA |
dc.subject | teacher | uk_UA |
dc.subject | pupils | uk_UA |
dc.subject | education | uk_UA |
dc.subject | Great Britain | uk_UA |
dc.title | Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії | uk_UA |
dc.title.alternative | Современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников общеобразовательных учебных заведениях Великобритании | uk_UA |
dc.title.alternative | Current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Suchasni_tendentsii_rozvytku.pdf | 181,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.