Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6964
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманко, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманко, Ирина Григорьевна-
dc.contributor.authorRomanko, I. H.-
dc.date.accessioned2018-03-22T08:25:40Z-
dc.date.available2018-03-22T08:25:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРоманко І. Г. Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, частина ІІ: зб. Наук. Праць. – 2011. – Вип. 5. – С. 13–16.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 371.334 (410)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6964-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, на основі чого досягнуто вирішення наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних засад діалогічної взаємодії, виявленні прогресивних здобутків загальноосвітніх навчальних закладів Великобританії для використання їх у сучасних умовах модернізації вітчизняної освіти. Одержані в процесі дослідження результати дозволяють зробити висновки, що мають теоретичне і практичне значення; Проанализированы современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников в общеобразовательных учебных заведениях Великобритании, на основе чего достигнуто решение научного задания, которое заключается в теоретическом обосновании педагогических основ диалогического взаимодействия, в выявлении прогрессивных достижений общеобразовательных учебных заведений Великобритании для использования их в современных условиях модернизации отечественного образования. Полученные, в процессе исследования результаты позволяют сделать выводы, которые имеют теоретическое и практическое значение; The current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain have analyzed. The decision of scientific tasks based on theoretical grounds of dialog interaction is reached. The progressive achievements of secondary schools of Great Britain for using in the current native education evolved. During the study obtained results lead to conclusions that have theoretical and practical significance.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомунікативна взаємодіяuk_UA
dc.subjectвчительuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectВелика Британіяuk_UA
dc.subjectкоммуникативное взаимодействиеuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectученикиuk_UA
dc.subjectобразованиеuk_UA
dc.subjectВеликобританияuk_UA
dc.subjectcommunicative interactionuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectpupilsuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectGreat Britainuk_UA
dc.titleСучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британіїuk_UA
dc.title.alternativeСовременные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников общеобразовательных учебных заведениях Великобританииuk_UA
dc.title.alternativeCurrent trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britainuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasni_tendentsii_rozvytku.pdf181,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.