Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6964
Title: Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії
Other Titles: Современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников общеобразовательных учебных заведениях Великобритании
Current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain
Authors: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Issue Date: 2011
Citation: Романко І. Г. Сучасні тенденції розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності, частина ІІ: зб. Наук. Праць. – 2011. – Вип. 5. – С. 13–16.
Abstract: Здійснено аналіз сучасних тенденцій розвитку комунікативної взаємодії вчителя й учнів у загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, на основі чого досягнуто вирішення наукового завдання, що полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних засад діалогічної взаємодії, виявленні прогресивних здобутків загальноосвітніх навчальних закладів Великобританії для використання їх у сучасних умовах модернізації вітчизняної освіти. Одержані в процесі дослідження результати дозволяють зробити висновки, що мають теоретичне і практичне значення; Проанализированы современные тенденции развития коммуникативного взаимодействия учителя и учеников в общеобразовательных учебных заведениях Великобритании, на основе чего достигнуто решение научного задания, которое заключается в теоретическом обосновании педагогических основ диалогического взаимодействия, в выявлении прогрессивных достижений общеобразовательных учебных заведений Великобритании для использования их в современных условиях модернизации отечественного образования. Полученные, в процессе исследования результаты позволяют сделать выводы, которые имеют теоретическое и практическое значение; The current trends of the communicative interaction between teacher and pupils in secondary schools of Great Britain have analyzed. The decision of scientific tasks based on theoretical grounds of dialog interaction is reached. The progressive achievements of secondary schools of Great Britain for using in the current native education evolved. During the study obtained results lead to conclusions that have theoretical and practical significance.
Keywords: комунікативна взаємодія
вчитель
учні
діалог
освіта
Велика Британія
коммуникативное взаимодействие
учитель
ученики
образование
Великобритания
communicative interaction
teacher
pupils
education
Great Britain
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6964
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Suchasni_tendentsii_rozvytku.pdf181,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.