Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6967
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманко, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманко, Ирина Григорьевна-
dc.contributor.authorRomanko, I. H.-
dc.date.accessioned2018-03-22T08:37:00Z-
dc.date.available2018-03-22T08:37:00Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationРоманко І. Діалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Романко // Збірник наукових праць ПДПУ ім. В. Г. Короленка. – 2010. – Серія: «Педагогічні науки». – Вип. 1 – С. 39–42.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 327.881.111.1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6967-
dc.description.abstractНауково-теоретичний аналіз ідеї діалогу в сучасному освітньому процесі у Великій Британії й дослідження технологічних інваріантів діалогічних прийомів підводить нас до спроби встановити типологію навчальних завдань в логіці діалогічних прийомів навчання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії; Анализируются педагогические возможности диалогических заданий во время учебного процесса в общеобразовательных учебных заведениях Великой Британии. На основе теоретических положений выделена группа диалогических заданий, в основе которых лежит личностный опыт. Цель диалогических заданий лежит в развитии личностного опыта обучаемых с точки зрения развития культуры диалогического мышления и диалогического общения; Pedagogical characteristics of dialogue tasks during the educational process at educational establishments of great Britain are analyzed. On the base of theoretical statements the group of dialogue tasks is separated which determined as personal experience tasks. The aim of dialogue tasks is a development of personal experience of pupils based on the culture development of dialogue mentality and dialogue communication.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectприйомиuk_UA
dc.subjectсуб’єкт-суб’єктні відносиниuk_UA
dc.subjectдіалогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectдиалогuk_UA
dc.subjectобщениеuk_UA
dc.subjectобразовательный процессuk_UA
dc.subjectобучениеuk_UA
dc.subjectсубъект-субьектные отношенияuk_UA
dc.subjectдиалогическое взаимоотношениеuk_UA
dc.subjectтипuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.subjectприйомыuk_UA
dc.subjectpedagogical communicationuk_UA
dc.subjectdialogueuk_UA
dc.subjectdialogue interactionuk_UA
dc.titleДіалогічні завдання в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dialohichni_zavdannia_v_zahalnoosvitnikh.pdf199,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.