Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6981
Title: Інтерпретація діалогу в психолого-діалогічних дослідженнях в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії
Authors: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Issue Date: 2007
Citation: Романко І. Г. Інтерпретація діалогу в психолого-діалогічних дослідженнях в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії / І. Г. Романко // Постметодика. – 2007. – № 3 (74). – С. 37–39.
Abstract: Стаття присвячена вивченню й значенню діалогу в загальноосвітніх навчальних закладах Великої Британії, а також вивчення і теоретичний аналіз психологічних досліджень в галузі педагогічної психології вітчизняних та зарубіжних авторів; Статья посвящена изучению и значению диалога в среднеобразовательных учебных заведениях Великобритании, а также изучение и теоретический анализ психологических исследований в области педагогической психологии отечественных и зарубежных авторов; This article is devoted to studying and significance of the dialogue at secondary schools of Great Britain and it is also devoted to studying and theoretical analysis of psychological searching in the field of pedagogical psychology by native and foreign authors.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6981
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Interpretatsiia_dialohu.pdf290,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.