Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6983
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманко, Ірина Григорівна-
dc.contributor.authorРоманко, Ирина Григорьевна-
dc.contributor.authorRomanko, I. H.-
dc.date.accessioned2018-03-22T14:34:49Z-
dc.date.available2018-03-22T14:34:49Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРоманко І. Здобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодії / І. Романко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Випуск (LV), частина ІІ. – Слов’янськ, 2011. – С. 227–235.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6983-
dc.description.abstractЕкспериментально досліджено педагогічно доцільні здобутки британських вчителів у здійсненні діалогічної взаємодії й уточнено зміст та розкрито специфіку підготовки вчителя шкіл Англії до формування навчального діалогу, що полягає в інноваційній спрямованості й забезпечується збільшенням обсягів практичної діяльності; Экспериментально исследовано педагогически целесообразные достижения британских учителей при диалогическом взаимодействии, а также раскрыто содержание и специфику подготовки учителя школ Англии к формированию учебного диалога; The experiment of pedagogical progress of dialogue interaction in England schools has been made. The specific and matter of educational dialogue has been determined.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleЗдобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zdobutky_tiutoriv_Velykoi_Brytanii.pdf266,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.