Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6983
Title: Здобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодії
Authors: Романко, Ірина Григорівна
Романко, Ирина Григорьевна
Romanko, I. H.
Issue Date: 2011
Citation: Романко І. Здобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодії / І. Романко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Випуск (LV), частина ІІ. – Слов’янськ, 2011. – С. 227–235.
Abstract: Експериментально досліджено педагогічно доцільні здобутки британських вчителів у здійсненні діалогічної взаємодії й уточнено зміст та розкрито специфіку підготовки вчителя шкіл Англії до формування навчального діалогу, що полягає в інноваційній спрямованості й забезпечується збільшенням обсягів практичної діяльності; Экспериментально исследовано педагогически целесообразные достижения британских учителей при диалогическом взаимодействии, а также раскрыто содержание и специфику подготовки учителя школ Англии к формированию учебного диалога; The experiment of pedagogical progress of dialogue interaction in England schools has been made. The specific and matter of educational dialogue has been determined.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6983
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zdobutky_tiutoriv_Velykoi_Brytanii.pdf266,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.