Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6983
Title: | Здобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодії |
Authors: | Романко, Ірина Григорівна Романко, Ирина Григорьевна Romanko, I. H. |
Issue Date: | 2011 |
Citation: | Романко І. Здобутки тьюторів Великої Британії у здійсненні діалогічної взаємодії / І. Романко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць. Випуск (LV), частина ІІ. – Слов’янськ, 2011. – С. 227–235. |
Abstract: | Експериментально досліджено педагогічно доцільні здобутки британських вчителів у здійсненні діалогічної взаємодії й уточнено зміст та розкрито специфіку підготовки вчителя шкіл Англії до формування навчального діалогу, що полягає в інноваційній спрямованості й забезпечується збільшенням обсягів практичної діяльності; Экспериментально исследовано педагогически целесообразные достижения британских учителей при диалогическом взаимодействии, а также раскрыто содержание и специфику подготовки учителя школ Англии к формированию учебного диалога; The experiment of pedagogical progress of dialogue interaction in England schools has been made. The specific and matter of educational dialogue has been determined. |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6983 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Zdobutky_tiutoriv_Velykoi_Brytanii.pdf | 266,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.