Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6987
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Локес, Екатерина Петровна | - |
dc.contributor.author | Ставицкий, Станислав Александрович | - |
dc.contributor.author | Ищенко, Виктория Владимировна | - |
dc.contributor.author | Локес, Катерина Петрівна | - |
dc.contributor.author | Ставицький, Станіслав Олександрович | - |
dc.contributor.author | Іщенко, Вікторія Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Lokes, K. P. | - |
dc.contributor.author | Stavitskiy, S. O. | - |
dc.contributor.author | Ischenko, V. V. | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-23T07:40:21Z | - |
dc.date.available | 2018-03-23T07:40:21Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Локес Е. П. Возможности использования дистанционного обучения в системе высшего медицинского образования : материалы науч.-практ. конф. с междунар. участием "Модернизация высшего медицинского образования: Модульная система обучения", г. Самарканд, 2016 г. / Е. П. Локес, С. А. Ставицкий, В. В. Ищенко // Проблемы биологии и медицины. – 2016. – № 2.1 (88). – С. 80. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.147: 004.77: | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/6987 | - |
dc.description.abstract | Для кафедр клинической направленности дистанционный способ обучения является дополнительным, поскольку студентам невозможно освоить все необходимые практические навыки самостоятельно без помощи преподавателя. Также специфика обучения в высших медицинских учреждениях предусматривает необходимость приема пациентов, написания историй болезни, что обуславливает лишь частичное использование методов дистанционного обучения; Для кафедр клінічної спрямованості дистанційний спосіб навчання є додатковим, оскільки студентам неможливо освоїти всі необхідні практичні навички самостійно без допомоги викладача. Також специфіка навчання у вищих медичних закладах передбачає необхідність прийому пацієнтів, написання історій хвороби, що обумовлює лише часткове використання методів дистанційного навчання; For the departments of clinical focus, the distance learning method is optional, since it is impossible for students to master all the necessary practical skills without the help of a teacher. Also, the specifics of training in higher medical institutions include the need to receive patients, writing case histories, which causes only a partial use of distance learning methods. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | Самаркандский Государственный медицинский институт | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | медична освіта | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.subject | медицинское образование | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | medical education | uk_UA |
dc.title | Возможности использования дистанционного обучения в системе высшего медицинского образования | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Samarkand1-082.pdf | 218,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.