Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7045
Title: | Методологічні проблеми відносин теорії та практики при підготовці студентів з медичної інформатики |
Other Titles: | Методологические проблемы отношений теории и практики при подготовке студентов по медицинской информатике Methodological problems of the relations of theory and practice in the preparation of students in medical informatics |
Authors: | Оленець, Світлана Юріївна Оленец, Светлана Юрьевна Olenets, S. Yu. |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Оленець С. Ю. Методологічні проблеми відносин теорії та практики при підготовці студентів з медичної інформатики / С. Ю. Оленець // Проблеми і перспективи системних методів виробництва і навчання: Збірник тез учасників Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Полтава, 25 травня 2015 року. – Полтава, 2015. – С. 66–68. |
Abstract: | Сьогодні світ переживає нову могутню революцію: ідей, мислення, навчання. В основі цієї революції лежить стрімкий розвиток інформаційних технологій та застосування їх у різних сферах, чільне місце серед яких займає і освітня сфера; Today the world is going through a new powerful revolution: ideas, thinking, learning. At the heart of this revolution is the rapid development of information technology and application in various fields, the main place among which is the educational sphere; Сегодня мир переживает новую мощную революцию: идей, мышления, обучения. В основе этой революции лежит стремительное развитие информационных технологий и применение их в различных сферах, главное место среди которых занимает и образовательная сфера. |
Keywords: | Теорія та практика результативність ефективність теория и практика результативность эффективность Theory and practice performance efficiency |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7045 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Teoriya_praktyka.pdf | 435,77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.