Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7045
Title: Методологічні проблеми відносин теорії та практики при підготовці студентів з медичної інформатики
Other Titles: Методологические проблемы отношений теории и практики при подготовке студентов по медицинской информатике
Methodological problems of the relations of theory and practice in the preparation of students in medical informatics
Authors: Оленець, Світлана Юріївна
Оленец, Светлана Юрьевна
Olenets, S. Yu.
Issue Date: 2015
Citation: Оленець С. Ю. Методологічні проблеми відносин теорії та практики при підготовці студентів з медичної інформатики / С. Ю. Оленець // Проблеми і перспективи системних методів виробництва і навчання: Збірник тез учасників Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, Полтава, 25 травня 2015 року. – Полтава, 2015. – С. 66–68.
Abstract: Сьогодні світ переживає нову могутню революцію: ідей, мислення, навчання. В основі цієї революції лежить стрімкий розвиток інформаційних технологій та застосування їх у різних сферах, чільне місце серед яких займає і освітня сфера; Today the world is going through a new powerful revolution: ideas, thinking, learning. At the heart of this revolution is the rapid development of information technology and application in various fields, the main place among which is the educational sphere; Сегодня мир переживает новую мощную революцию: идей, мышления, обучения. В основе этой революции лежит стремительное развитие информационных технологий и применение их в различных сферах, главное место среди которых занимает и образовательная сфера.
Keywords: Теорія та практика
результативність
ефективність
теория и практика
результативность
эффективность
Theory and practice
performance
efficiency
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7045
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Teoriya_praktyka.pdf435,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.