Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7123
Title: Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів
Authors: Біланова, Лариса Павлівна
Биланова, Лариса Павловна
Bilanova, L. P.
Кундій, Жанна Петрівна
Кундий, Жанна Петровна
Kundiy, Zh. P.
Андрейко, Світлана Станіславівна
Андрейко, Светлана Станиславовна
Andreiko, S. S.
Issue Date: 2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Біланова Л. П. Актуальні проблеми демократизації контролю навчальної діяльності студентів / Л. П. Біланова, Ж. П. Кундій, С. С. Андрейко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 23–24.
Abstract: Розкрито питання застосування деяких видів і методів контролю як дидактичного засобу управління навчанням -забезпечення його ефективності приведенням до системи знань, умінь, навичок студентів, самостійного застосування здобутих знань на практиці, стимулювання їх до навчальної діяльності, формування прагнення до самоосвіти.The article describes the application of some types and methods of control as a didactic mean of teaching management –providing its effectiveness by making the system of students’ knowledge, abilities and skills, t he independent application of the knowledge that was gained in practice, encouraging them to study, forming a desire for self-education.
Keywords: демократизація
якість освіти
попередній, поточний, підсумковий контроль
методи і засоби контролю знань студентів
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7123
Appears in Collections:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilanova.pdf276,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.