Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7144
Title: Самостійна робота студентів на кафедрі терапевтичної стоматології в умовах кредитно-модульної системи
Other Titles: Independed work of students at the department of therapeutic stomatology within credit-modular system
Authors: Петрушанко, Тетяна Олексіївна
Дубовая, Людмила Іванівна
Бублій, Тетяна Дмитрівна
Литовченко, Ірина Юріївна
Petrushanko, T.
Dubova, L.
Bublii, T.
Lytovchenko, I.
Issue Date: 2014
Publisher: Міністерство охорони здоров’я України, Центральний методичний кабінет з вищої медичної освіти, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»
Citation: Самостійна робота студентів на кафедрі терапевтичної стоматології в умовах кредитно-модульної системи / Т. О. Петрушанко, Л. І. Дубовая, Т. Д. Бублій, І. Ю. Литовченко // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України” (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц–зв’язку) : матеріали Всеукр. навч.–наук. конф. з міжнар. участю, присвяч. 160–річчю з дня народження І.Я. Горбачевського, Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. – Тернопіль : ТДМУ «Укрмедкнига», 2014. – Ч. 2. – С. 248–250.
Abstract: Сучасні тенденції в області вищої освіти зумовлюють найбільш приоритетні завдання з підготовки кваліфікованого спеціаліста, що є конкурентоздатним на ринку праці, професійно компетентним, відповідальним, здатним до ефективної праці на рівні світових стандартів, готовим до постійного особистого зростання, соціальної та професійної діяльності. Формування творчої особистості лікаря-стоматолога, який змотивований до саморозвитку і самоосвіти - основне завдання ВНЗу. Вирішення цього завдання неможливо тільки шляхом передачі знань в готовому вигляді від викладача до студента. Необхідно перевести студента з пасивного споживача знань в активного їх творця, що вміє сформулювати проблему, проаналізувати шляхи її вирішення, знайти оптимальний результат та довести його правильність. У цьому плані самоосвіта, як елемент самостійної роботи студентів в рамках кредитно-модульної системи, є важливою формою і основою навчання студентів на кафедрі терапевтичної стоматології ВДНЗУ «УМСА»; Global trends in the field of higher education determines the highest priority task to prepare qualified specialists, competitive on the labour market, professionally competent, responsible, capable to work effectively at the level of world standards, ready to continuous personal growth, social and professional mobility. Need to transfer students from passive consumer knowledge in their active creator, able to solve the problem, analyze solutions, find the optimum result and prove its correctness. In this regard, self-study, as an independent work of students is an important form of the basis for teaching students at the Department of therapeutic Stomatology.
Keywords: самостійна робота
кафедра терапевтичної стоматології
кредитно-модульна система
independed work
department of therapeutic stomatology
credit-modular system
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7144
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Independed work of students at the department.pdf89,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.