Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7261
Title: Контроль якості знань студентів при вивченні дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині»
Authors: Біланова, Лариса Павлівна
Биланова, Лариса Павловна
Bilanova, L. P.
Школьна, Олена Віталіївна
Школьна, Елена Виталиевна
Shkolna, O.V.
Мартиненко, Наталія Володимирівна
Мартыненко, Наталья Владимировна
Martynenko, N. V.
Ткаченко, Олена Вікторівна
Ткаченко, Елена Викторовна
Issue Date: 22-Mar-2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Контроль якості знань студентів при вивченні дисципліни «Медсестринство у внутрішній медицині» / О. В. Школьна, Л. П. Біланова, Н. В. Мартиненко, О. В. Ткаченко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих навчальних закладах : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 253–255.
Abstract: Розглянуто роль контролю в поетапній підготовці висококваліфікованих фахівців медичної галузі. Наголошено, що першочергове завдання в процесі навчання медичних сестер - не тільки здобуття фундаментальних знань, а й формування вмінь самостійно їх здобувати і творчо використовувати в практичній діяльності.The role of control in the stage-by-stage training of highly skilled medical specialists is considered. It was emphasized that the primary task in the process of nurses ’ training is not only to acguire basic knowledge, but also to develop skills in order to independently acguire and use them creatively in practical activity.
Keywords: контроль
поетапне навчання
медсестринський діагноз
рольові ігри
моніторинг
методи навчання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7261
Appears in Collections:Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж
Наукові праці. Кафедра фізіології
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bilanova 4.pdf189,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.