Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7417
Title: | Контроль та оцінювання успішності англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології |
Other Titles: | Controlling and assessing the success of English-speaking students at Department of Microbiology, Virology and Immunology |
Authors: | Ганчо, Ольга Валеріївна Федорченко, Віра Іванівна Боброва, Нелля Олександрівна Кириченко, Тетяна Станіславівна Лобань, Галина Андріївна Gancho, O. V. Fedorchenko, V. I. Bobrova, O. A. Kirichenko, T. S. Loban’, G. A. |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Контроль та оцінювання успішності англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Ганчо, В. І. Федорченко, Н. О. Боброва [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава : ВДНЗУ «УМСА», 2018. – С. 49–51. |
Abstract: | Представлені методичні підходи до контролю знань і вмінь іноземних англомовних студентів та принципи оцінювання результатів їх навчання мікробіології, вірусології та імунології, які спрямовані на оптимізацію навчального процесу і покращення засвоєння предмета;The article presents methodical approaches to the control of knowledge and skills of foreign English-speaking students and the principles of evaluation of their training results in microbiology, virology and immunology in order to optimize the learning process and improve the mastery of the subject. |
Keywords: | мікробіологія, вірусологія та імунологія англомовні студенти контроль оцінювання microbiology, virology and immunology control evaluation English-speaking students |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7417 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_article.pdf | 109,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.