Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7417
Title: Контроль та оцінювання успішності англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології
Other Titles: Controlling and assessing the success of English-speaking students at Department of Microbiology, Virology and Immunology
Authors: Ганчо, Ольга Валеріївна
Федорченко, Віра Іванівна
Боброва, Нелля Олександрівна
Кириченко, Тетяна Станіславівна
Лобань, Галина Андріївна
Gancho, O. V.
Fedorchenko, V. I.
Bobrova, O. A.
Kirichenko, T. S.
Loban’, G. A.
Issue Date: 2018
Citation: Контроль та оцінювання успішності англомовних студентів на кафедрі мікробіології, вірусології та імунології / О. В. Ганчо, В. І. Федорченко, Н. О. Боброва [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава : ВДНЗУ «УМСА», 2018. – С. 49–51.
Abstract: Представлені методичні підходи до контролю знань і вмінь іноземних англомовних студентів та принципи оцінювання результатів їх навчання мікробіології, вірусології та імунології, які спрямовані на оптимізацію навчального процесу і покращення засвоєння предмета;The article presents methodical approaches to the control of knowledge and skills of foreign English-speaking students and the principles of evaluation of their training results in microbiology, virology and immunology in order to optimize the learning process and improve the mastery of the subject.
Keywords: мікробіологія, вірусологія та імунологія
англомовні студенти
контроль
оцінювання
microbiology, virology and immunology
control
evaluation
English-speaking students
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7417
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
The_article.pdf109,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.