Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖдан, Вячеслав Миколайович-
dc.contributor.authorБобирьов, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorШешукова, Ольга Вікторівна-
dc.contributor.authorЛохматова, Наталія Михайлівна-
dc.contributor.authorШарбенко, Тетяна Вячеславівна-
dc.contributor.authorZhdan, V.-
dc.contributor.authorBobyriov, V. M.-
dc.contributor.authorSheshukova, O. V.-
dc.contributor.authorLohmatova, N. M.-
dc.contributor.authorSharbenko, T. V.-
dc.date.accessioned2018-04-20T07:16:59Z-
dc.date.available2018-04-20T07:16:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationРоль сучасних технологій у становленні майбутніх лікарів. / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова [та ін.] // Медична освіта. – 2012. – № 3 (додаток). – С. 55–57.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.14:61-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7657-
dc.description.abstractСтаття висвітлює результати впровадження новітніх освітніх технологій на всіх ланках навчального процесу у ВДНЗУ “УМСА”, які показали їхню достатньо високу дієвість і перспективність, напрямки подальшого вдосконалення. При єднання до Болонської декларації, впровадження європейських стандартів освіти шляхом перебудови процесу навчання, потребує від колективу академії комплексної діяльності щодо створення, освоєння, використання й поширення новітніх педагогічних технологій.Сучасний розвиток вищої освіти в Україні, спрямований на досягнення якісної підготовки фахівців на рівні міжнародних вимог, належить до найважливіших національних пріоритетів. Провідна мета сучасної освіти - розкриття потенціалу всіх учасників педагогічного процесу, побудова ефектив ної співпраці викладачів і студентів, надання можли востей для прояву їхніх творчих здібностей. Приєднан ня до Болонської декларації, впровадження європейсь ких стандартів освіти спрямоване на вирішення поставлених завдань і супроводжується суттєвою перебудовою процесу навчання, його методичного забезпечення шляхом застосування новітніх техно логій.Широке використання новітніх методів вивчення дисциплін (брейн-ринг, ділові ігри, тренінги, майстер- класи, методи конкурентних груп) сприяють зацікав леності щодо поглибленого вивчення предмета, сис тематизують отримані знання, дозволяють розвину ти творче мислення, провести взаємонавчання і взаємовдосконалення, залучити всіх без винятку сту дентів в процес обговорення й обґрунтовування влас ної думки, розвинути повагу до колег та альтерна тивних ідей і пропозицій (підходів).Спрямованість розвитку вищої медич ної освіти, яка є неперервною, до вдосконалення і прогресивного покращення результатів навчання по требує від колективу академії комплексної діяльності щодо створення, освоєння, використання й поширен ня новітніх педагогічних технологій. Досягнення по ставленої мети здійснюється шляхом розробки нау ково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, методик використання сучасних інформа ційних технологій навчання під час вивчення навчаль них дисциплін, підготовки педагогічних кадрів до ви користання прогресивних навчальних технологій і студентів до опанування сучасними засобами на вчально-пізнавальної діяльності, покращення мате ріально-технічного і науково-методичного забезпе чення кафедр.This article shows the results of introducing the latest educational technologies into all the branches of professional training in the Higher Educational Establishment of Ukraine «Ukrainian Medical Stomatological Academy». The results have demonstrated considerably high effectiveness of the tehnologies and have allowed us to line out the directions for their further development. Joining to the Bologna declaration, introducing European educational standards by reorganization of the medical training requires the involving of the Academy staff into the complex activity aimed to create, to develop and to introduce the latest training technologies.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectрезультати впровадженняuk_UA
dc.subjectновітні освітні технологіїuk_UA
dc.subjectБолонська деклараціяuk_UA
dc.subjectєвропейські стандартиuk_UA
dc.subjecteffectiveness of the tehnologiesuk_UA
dc.subjectBologna declarationuk_UA
dc.subjectthe latest training technologies.uk_UA
dc.subjectТехнологія проблемного навчання.uk_UA
dc.subjectТехнологія інтерактивного навчанняuk_UA
dc.subjectІгрові технології навчанняuk_UA
dc.titleРоль сучасних технологій у становленні майбутніх лікарівuk_UA
dc.title.alternativeThe role of modern technologies in formation of future doctorsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра дитячої стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rol_suchasnih_tehnologIy_u_stanovlennI_maybutnIh_lIkarIv.pdf107,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.