Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7713
Назва: Інтенсифікація навчального процесу в вищий медичній освіті, як один із шляхів до Європейської інтеграції
Автори: Яценко, Ігор Володленович
Аветіков, Давид Соломонович
Ставицький, Станіслав Олександрович
Яценко, Игорь Володленович
Аветиков, Давид Соломонович
Ставицкий, Станислав Александрович
Yatsenko, I.
Avetikov, D.
Stavitskiy, S.
Дата публікації: 2013
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Яценко І. В. Інтенсифікація навчального процесу в вищий медичній освіті, як один із шляхів до Європейської інтеграції / І. В. Яценко, Д. С. Аветіков, С. О. Ставицький // Європейський вибір – невід'емна складова розвитку вищої медичної освіти України : матер. навч.-метод. конф. – Полтава, 2013. – С. 229–230.
Короткий огляд (реферат): На сучасному етапі соціально-економічного розвитку України інтенсифікація навчального процесу стає актуальною проблемою професійної підготовки студентів медиків. Її розв'язання спрямоване на задоволення потреб суспільства в активних і творчих спеціалістах, які мали б ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку з обраного фаху, могли самостійно приймати рішення, пов'язані з професійною діяльністю, щоб цілеспрямовано створювати інтелектуальні й матеріальні цінності в майбутньому. Молодий спеціаліст має чітко усвідомлювати, що з отриманням диплома процес його професійної зрілості не закінчується. Починається серйозна самостійна робота з постійного оновлення своїх знань, швидкого адаптування до нових умов професійної діяльності, як цього потребує Європейський простір; На современном этапе социально-экономического развития Украины интенсификация учебного процесса становится актуальной проблемой профессиональной подготовки студентов медиков. Ее решение направлено на удовлетворение потребностей общества в активных и творческих специалистах, которые должны основательную теоретическую и практическую подготовку по выбранной специальности, могли самостоятельно принимать решения, связанные с профессиональной деятельностью, чтобы целенаправленно создавать интеллектуальные и материальные ценности в будущем. Молодой специалист должен четко осознавать, что с получением диплома процесс его профессиональной зрелости не заканчивается. Начинается серьезная самостоятельная работа с постоянного обновления своих знаний, быстрого адаптации к новым условиям профессиональной деятельности, как того требует европейское пространство; At the present stage of the socio-economic development of Ukraine, the intensification of the educational process is becoming a topical issue of the professional training of medical students. Its solution is aimed at satisfying the needs of the society in active and creative specialists who would have had a thorough theoretical and practical training on the chosen specialty, they could independently make decisions related to professional activity in order to purposefully create intellectual and material values ​​in the future. A young specialist should clearly understand that with the diploma the process of his professional maturity does not end. A serious independent work is underway to continually update their knowledge, to quickly adapt to the new conditions of professional activity, as the European space needs it.
Ключові слова: Болонський процес
вища медична освіта
інтенсифікація навчального процесу
Болонский процесс
высшее медицинское образование
интенсификация учебного процесса
Bologna process
higher medical education
intensification of educational process
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7713
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Intensifikatsiya.pdf199,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.