Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7952
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯценко, Ігор Володленович-
dc.contributor.authorАветіков, Давид Соломонович-
dc.contributor.authorГаврильєв, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorЯценко, Игорь Володленович-
dc.contributor.authorАветиков, Давид Соломонович-
dc.contributor.authorГаврильев, Виктор Николаевич-
dc.contributor.authorYatsenko, I.-
dc.contributor.authorAvetikov, D.-
dc.contributor.authorGavrilev, V.-
dc.date.accessioned2018-05-18T07:55:22Z-
dc.date.available2018-05-18T07:55:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯценко І. В. Роль інновацій в розвитку вищої медичної школи / І. В. Яценко, Д. С. Аветіков, В. М. Гаврильєв // Інноваційні інформаційні технологій у вищій медичній освіті : матер. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. – Полтава, 2012. – С. 112–113.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 61:378(082).-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7952-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу переваг та проблем що виникають у процесі реформування вищої медичної освіти. Автори наголошують на тому, що з одного боку не кожне нововведення може стати ефективним, а з іншого боку прогресивні нововведення можуть бути незрозумілими для викладачів та студентства. Тому для досягнення позитивного результату необхідна чітка співпраця, взаємодія та сприйняття всіма сторонами, що залучені до запровадження реформ у життя; Статья посвящена анализу преимуществ и проблем возникающих в процессе реформирования высшего медицинского образования. Авторы отмечают, что с одной стороны не каждое нововведение может стать эффективным, а с другой стороны прогрессивные нововведения могут быть непонятными для преподавателей и студенчества. Поэтому для достижения положительного результата необходима четкая сотрудничество, взаимодействие и восприятие всеми сторонами, привлеченные к внедрению реформ в жизнь; The article is devoted to the analysis of the advantages and problems arising in the process of reforming the higher medical education. The authors emphasize that on the one hand, not every innovation can to become effective, and on the other hand, progressive innovations may be incomprehensible for teachers and students. Therefore, in order to achieve a positive result, a clear cooperation is required, interaction and perception by all parties involved in the implementation of reforms.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectіновації педагогічного процесуuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectinnovation of the pedagogical processuk_UA
dc.subjectмедицинское образованиеuk_UA
dc.subjectинновации педагогического процессаuk_UA
dc.titleРоль інновацій в розвитку вищої медичної школиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
YatsAvetGav2012docx.pdf247,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.