Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7952
Title: Роль інновацій в розвитку вищої медичної школи
Authors: Яценко, Ігор Володленович
Аветіков, Давид Соломонович
Гаврильєв, Віктор Миколайович
Яценко, Игорь Володленович
Аветиков, Давид Соломонович
Гаврильев, Виктор Николаевич
Yatsenko, I.
Avetikov, D.
Gavrilev, V.
Issue Date: 2012
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Яценко І. В. Роль інновацій в розвитку вищої медичної школи / І. В. Яценко, Д. С. Аветіков, В. М. Гаврильєв // Інноваційні інформаційні технологій у вищій медичній освіті : матер. наук.-практ. конф. з міжнародною участю. – Полтава, 2012. – С. 112–113.
Abstract: Стаття присвячена аналізу переваг та проблем що виникають у процесі реформування вищої медичної освіти. Автори наголошують на тому, що з одного боку не кожне нововведення може стати ефективним, а з іншого боку прогресивні нововведення можуть бути незрозумілими для викладачів та студентства. Тому для досягнення позитивного результату необхідна чітка співпраця, взаємодія та сприйняття всіма сторонами, що залучені до запровадження реформ у життя; Статья посвящена анализу преимуществ и проблем возникающих в процессе реформирования высшего медицинского образования. Авторы отмечают, что с одной стороны не каждое нововведение может стать эффективным, а с другой стороны прогрессивные нововведения могут быть непонятными для преподавателей и студенчества. Поэтому для достижения положительного результата необходима четкая сотрудничество, взаимодействие и восприятие всеми сторонами, привлеченные к внедрению реформ в жизнь; The article is devoted to the analysis of the advantages and problems arising in the process of reforming the higher medical education. The authors emphasize that on the one hand, not every innovation can to become effective, and on the other hand, progressive innovations may be incomprehensible for teachers and students. Therefore, in order to achieve a positive result, a clear cooperation is required, interaction and perception by all parties involved in the implementation of reforms.
Keywords: медична освіта
іновації педагогічного процесу
medical education
innovation of the pedagogical process
медицинское образование
инновации педагогического процесса
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7952
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YatsAvetGav2012docx.pdf247,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.