Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7958
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ставицька, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Ставицький, Станіслав Олександрович | - |
dc.contributor.author | Войналович, Олександр Олексійович | - |
dc.contributor.author | Ставицкая, Наталья Петровна | - |
dc.contributor.author | Ставицкий, Станислав Александрович | - |
dc.contributor.author | Войналович, Александр Алексеевич | - |
dc.contributor.author | Stavitska, N. | - |
dc.contributor.author | Stavitskiy, S. | - |
dc.contributor.author | Voinalovich, O. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-21T05:02:21Z | - |
dc.date.available | 2018-05-21T05:02:21Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ставицька Н. П. Емоційне стимулювання як важливий фактор підвищення ефективності навчання / Н. П. Ставицька, С. О. Ставицький, О. О. Войналович // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2014. – С. 215–216. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 61:378(082). | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7958 | - |
dc.description.abstract | Обґрунтована доцільність організації навчання у вищій школі з урахуванням психологічних .механізмів впливу на процес професійного становлення особистості. Значна увага приділена засобам емоційного стимулювання і подолання стресу; Обоснована целесообразность организации обучения в высшей школе с учетом психологических .механизмив влияния на процесс профессионального становления личности. Значительное внимание уделено средствам эмоционального стимулирования и преодоления стресса; The expediency of organization of training in the high school is grounded taking into account psychological mechanisms of influence on the process of professional development of the individual. Considerable attention is paid to the means of emotional stimulation and stress management. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» | uk_UA |
dc.subject | емоції | uk_UA |
dc.subject | стимул | uk_UA |
dc.subject | свідомість | uk_UA |
dc.subject | почуття | uk_UA |
dc.subject | воля | uk_UA |
dc.subject | emotion | uk_UA |
dc.subject | stimulus | uk_UA |
dc.subject | consciousness | uk_UA |
dc.subject | feeling | uk_UA |
dc.subject | will | uk_UA |
dc.subject | эмоции | uk_UA |
dc.subject | стимул | uk_UA |
dc.subject | сознание | uk_UA |
dc.subject | чувства | uk_UA |
dc.subject | воля | uk_UA |
dc.title | Емоційне стимулювання як важливий фактор підвищення ефективності навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
StavStavVoin2014.pdf | 363,14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.