Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7958
Title: Емоційне стимулювання як важливий фактор підвищення ефективності навчання
Authors: Ставицька, Наталія Петрівна
Ставицький, Станіслав Олександрович
Войналович, Олександр Олексійович
Ставицкая, Наталья Петровна
Ставицкий, Станислав Александрович
Войналович, Александр Алексеевич
Stavitska, N.
Stavitskiy, S.
Voinalovich, O.
Issue Date: 2014
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Ставицька Н. П. Емоційне стимулювання як важливий фактор підвищення ефективності навчання / Н. П. Ставицька, С. О. Ставицький, О. О. Войналович // Сучасні технології управління навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. уч. – Полтава, 2014. – С. 215–216.
Abstract: Обґрунтована доцільність організації навчання у вищій школі з урахуванням психологічних .механізмів впливу на процес професійного становлення особистості. Значна увага приділена засобам емоційного стимулювання і подолання стресу; Обоснована целесообразность организации обучения в высшей школе с учетом психологических .механизмив влияния на процесс профессионального становления личности. Значительное внимание уделено средствам эмоционального стимулирования и преодоления стресса; The expediency of organization of training in the high school is grounded taking into account psychological mechanisms of influence on the process of professional development of the individual. Considerable attention is paid to the means of emotional stimulation and stress management.
Keywords: емоції
стимул
свідомість
почуття
воля
emotion
stimulus
consciousness
feeling
will
эмоции
стимул
сознание
чувства
воля
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/7958
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StavStavVoin2014.pdf363,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.