Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8023
Назва: Роль олімпіади в активізації навчального процесу
Інші назви: Роль олимпиады в активизации учебного процесса
Автори: Рубаненко, В’ячеслав Васильович
Іленко, Наталія Миколаївна
Рубаненко, Вячеслав Васильевич
Иленко, Наталия Николаевна
Дата публікації: 1998
Видавець: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Бібліографічний опис: Рубаненко В. В. Роль олімпіади в активізації навчального процесу / В. В. Рубаненко, Н. М. Іленко // Активізація студентів - засіб формування позитивних мотивів навчання : матеріали навч.-метод. конф., Полтава, 1998 р. ‒ Полтава, 1998. ‒ С. 114–115.
Короткий огляд (реферат): З кожним роком інтерес до олімпіади, як до форми навчального процесу зростає. Олімпіада набуває все більш творчого характеру, сприяє поглибленому вивченню предмета, активізує студентів, дає можливість виявити талановиту молодь та залучити її до науки і практики. С каждым годом интерес к олимпиаде, как к форме учебного процесса возрастает. Олимпиада приобретает все более творческий характер, способствует углубленному изучению предмета, активизирует студентов, дает возможность выявить талантливую молодежь и привлечь ее к науке и практике.
Ключові слова: олімпіада
навчальний процес
студенти
олимпиада
учебный процесс
студенты
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8023
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_role_of_the_Olympiad_in_the_activation.pdf57,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.