Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8259
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorSaenko, M.S.-
dc.contributor.authorСаенко, Марина Сергеевна-
dc.date.accessioned2018-06-19T12:53:24Z-
dc.date.available2018-06-19T12:53:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСаєнко М. С. Зміст і структура професійної компетентності майбутніх лікарів / М. С. Саєнко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2018. – № 1. – С. 83–89.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 614.25:378.6:61-057.875-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8259-
dc.description.abstractДосліджено актуальні питання професійної компетентності майбутніх лікарів під час навчальної діяльності. Зважаючи на зміни в політичній, економічній, соціальній та культурній сферах нашої країни, ринок праці вимагає підготовки майбутніх фахівців, які би мали високий рівень знань, умінь та навичок роботи у конкретній галузі, могли приймати рішення у стандартних та нестандартних ситуаціях, нести відповідальність за них у своїй професійній діяльності. Відзначено, що у вищих навчальних закладах (ВНЗ) потрібно використовувати сучасні методи навчання, комп’ютерні технології, які би дали змогу розвивати активність, комунікативність, пізнавальну діяльність студента. В зв’язку з цим важливим питанням розвитку та становлення освіти є використання компетентнісного підходу. На основі огляду праць вітчизняних та зарубіжних науковців розглянуто різні підходи щодо визначення понять «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність». Визначено теоретичні та практичні аспекти проблеми. Провівши огляд наукових робіт та проаналізувавши етичний кодекс лікаря, визначено зміст та структуру професійної компетентності майбутніх лікарів, серед яких виокремлено три основні компоненти: когнітивний (містить у собі сукупність знань про сутність та особливості роботи медичного працівника); мотиваційний (розглядається як складна система, що включає в себе потреби, ідеали, цілі, якими керується людська діяльність); особистісний (визначається сформованістю сукупності особистісних характеристик медичного працівника, від яких залежить ефективність його діяльності за фахом).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкомпетенціяuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectмедичний працівникuk_UA
dc.subjectкогнітивний компонентuk_UA
dc.subjectмотиваційний компонентuk_UA
dc.subjectособистісний компонентuk_UA
dc.subjectкомпетенцияuk_UA
dc.subjectкомпетентностьuk_UA
dc.subjectпрофесиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectмедицинский работникuk_UA
dc.subjectкогнитивный компонентuk_UA
dc.subjectмотивационный компонентuk_UA
dc.subjectличностный компонентuk_UA
dc.subjectcompetenceuk_UA
dc.subjectprofessional competenceuk_UA
dc.subjectmedical workeruk_UA
dc.subjectcognitive componentuk_UA
dc.subjectmotivational componentuk_UA
dc.subjectpersonal componentuk_UA
dc.titleЗміст і структура професійної компетентності майбутніх лікарівuk_UA
dc.title.alternativeСодержание и структура профессиональной компетентности будущих врачейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zmist_i_structura_prof_kompeten_mayb_likariy.pdf454,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.