Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8259
Title: Зміст і структура професійної компетентності майбутніх лікарів
Other Titles: Содержание и структура профессиональной компетентности будущих врачей
Authors: Саєнко, Марина Сергіївна
Saenko, M.S.
Саенко, Марина Сергеевна
Issue Date: 2018
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені В. Гнатюка
Citation: Саєнко М. С. Зміст і структура професійної компетентності майбутніх лікарів / М. С. Саєнко // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Серія: педагогіка. – 2018. – № 1. – С. 83–89.
Abstract: Досліджено актуальні питання професійної компетентності майбутніх лікарів під час навчальної діяльності. Зважаючи на зміни в політичній, економічній, соціальній та культурній сферах нашої країни, ринок праці вимагає підготовки майбутніх фахівців, які би мали високий рівень знань, умінь та навичок роботи у конкретній галузі, могли приймати рішення у стандартних та нестандартних ситуаціях, нести відповідальність за них у своїй професійній діяльності. Відзначено, що у вищих навчальних закладах (ВНЗ) потрібно використовувати сучасні методи навчання, комп’ютерні технології, які би дали змогу розвивати активність, комунікативність, пізнавальну діяльність студента. В зв’язку з цим важливим питанням розвитку та становлення освіти є використання компетентнісного підходу. На основі огляду праць вітчизняних та зарубіжних науковців розглянуто різні підходи щодо визначення понять «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність». Визначено теоретичні та практичні аспекти проблеми. Провівши огляд наукових робіт та проаналізувавши етичний кодекс лікаря, визначено зміст та структуру професійної компетентності майбутніх лікарів, серед яких виокремлено три основні компоненти: когнітивний (містить у собі сукупність знань про сутність та особливості роботи медичного працівника); мотиваційний (розглядається як складна система, що включає в себе потреби, ідеали, цілі, якими керується людська діяльність); особистісний (визначається сформованістю сукупності особистісних характеристик медичного працівника, від яких залежить ефективність його діяльності за фахом).
Keywords: компетенція
компетентність
професійна компетентність
медичний працівник
когнітивний компонент
мотиваційний компонент
особистісний компонент
компетенция
компетентность
професиональная компетентность
медицинский работник
когнитивный компонент
мотивационный компонент
личностный компонент
competence
professional competence
medical worker
cognitive component
motivational component
personal component
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8259
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zmist_i_structura_prof_kompeten_mayb_likariy.pdf454,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.