Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8357
Title: Сучасні підходи в оцінюванні якості освіти в контексті світових рейтингів вищих навчальних закладів
Other Titles: Современные подходы в оценке качества образования в контексте мировых рейтингов высших учебных заведений
Modern approaches to assessing the quality of education in the context of world rankings of higher education institutions
Authors: Ліхачов, Володимир Костянтинович
Добровольська, Людмила Миколаївна
Тарановська, Олена Олексіївна
Макаров, Олег Геннадійович
Шиманська, Яніна Вікторівна
Ващенко, Вікторія Леонідівна
Лихачов, Владимир Константинович
Добровольская, Людмила Николаевна
Тарановская, Елена Алексеевна
Макаров, Олег Геннадиевич
Шиманская, Янина Викторовна
Ващенко, Виктория Леонидовна
Likhachov, V. K.
Dobrovolska, L. M.
Taranovska, O. O.
Makarov, O. G.
Shimanska, Ya. V.
Vashchenko, V. L.
Issue Date: 2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Сучасні підходи в оцінюванні якості освіти в контексті світових рейтингів вищих навчальних закладів / В. К. Ліхачов, Л. М. Добровольська, О. О. Тарановська [та ін.] // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 23 березня 2018 р. Полтава, 2018. – С. 147–150.
Abstract: Висвітлено вплив рейтингів вищих навчальних закладів на процеси надання освітніх послуг і забезпечення якості вищої освіти. Проаналізовано методологію формування світових рейтингів ВНЗ, визначено основні принципи і параметри ранжування, специфіку зовнішнього оцінювання якості освіти для підвищення міжнародного рівня вітчизняних ВНЗ. The article examines the influence of higher education institutions (HEIs) ratings on the processes of providing educational services and ensuring the quality of higher education. For this purpose, an analysis of the methodology of the formation of world university rankings, the definition of the basic principles and parameters of the ranking, the study of the specifics of the external evaluation of the quality of education in order to strengthen the international level of domestic higher educational institutions that train future specialists have been analyzed.
Keywords: рейтинг
критерії оцінки
вищий навчальний заклад
освіта
ранжування
рейтинг
критерии оценки
высшее учебное заведение
образование
ранжирование
rating
evaluation criteria
institution of higher education
education
ranking
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8357
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра акушерства і гінекології № 2
Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ocinuvannya_yakosti_osvitu.pdf321,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.