Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8543
Title: | Збереження здоров’я студента і викладача як один із важливих засобів підвищення ефективності медичної освіти |
Authors: | Литвиненко, Наталія Володимирівна Гладка, Вікторія Михайлівна Пурденко, Тетяна Йосипівна Силенко, Галина Ярославівна Пінчук, Вікторія Анатоліївна Дельва, Ірина Іванівна |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія» |
Abstract: | Підкреслено, що для підвищення якості медичної освіти потрібно звернути пильну увагу на збереження здоров’я студента і викладача. Аби виховати культуру здоров'я студентів, нею насамперед має володіти педагог, не тільки в ролі загальнокультурної, а і професійної характеристики. Необхідно формувати у викладача мотивацію бути «вчителем здоров'я». Автори наголошують на тому, що важливою умовою становлення і розвитку культури здоров'я є суспільно-політична, правова й економічна підтримка діяльності викладачів державними установами і громадськими інститутами. It is emphasized that in order to improve the quality o f medical education, one needs to pay close attention to health of students and academic staff. In order to instill the culture o f health to students, this culture should be first o f all mastered by a teacher, besides not only as a general cultural characteristics, but also as a professional feature. It is necessary to form the motivation o f academic staff to be the “teachers o f health". The socio-political, legal and economic support of teachers by government and public institutions is an important condition for the formation and development of health culture. |
Keywords: | викладач збереження здоров'я студент медична освіта |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8543 |
Appears in Collections: | Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
75_ZZS.pdf | 61,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.