Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8576
Title: До питання контролю формування навичок аудіювання на початковому етапі вивчення мови іноземними студентами
Authors: Максименко, Надія Володимирівна
Issue Date: 2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Максименко Н. В. До питання контролю формування навичок аудіювання на початковому етапі вивчення мови іноземними студентами / Н. В. Максименко // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 160–161.
Abstract: Розглядається використання аудіювання і запису на слух для контролю та перевірки засвоєних знань у процесі навчання російської мови іноземних слухачів на підготовчому відділенні. Автор доводить, що рівень оволодіння мовними навичками в говорінні, читанні, аудіюванні та на письмі вважається головним об’єктом контролю, оскільки метою навчання російської мови є формування іномовної комунікативної компетенції. The usage of listening comprehension and record for audition to monitor and test the knowledge in the process o f teaching the Russian language to foreign students at the grounding faculty are described in our research. The author proves that the level of mastering the linguistic and writing skills in speaking, reading, listening is considered the main object of control. The purpose of teaching the Russian language is the formation of foreign language communicative competence.
Keywords: аудіювання
комунікація
компетенція
сприймання
запам'ятовування на слух
семантизація слів
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8576
Appears in Collections:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах
Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
83_DPK.pdf54,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.