Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8583
Title: | Применение стоматологической лупы для осмотра полости рта |
Other Titles: | Застосування стоматологічної лупи для огляду порожнини рота |
Authors: | Максименко, Павел Тихонович Даценко, Василий Яковлевич Николишин, Анатолий Карлович Максименко, Павло Тихонович Даценко, Василь Яковлевич Ніколішин, Анатолій Карлович |
Issue Date: | 1973 |
Publisher: | Министерство Здравоохранения УССР |
Citation: | Максименко П. Т. Применение стоматологической лупы для осмотра полости рта / П. Т. Максименко, В. Я. Даценко, А. К. Николишин // Терапевтическая стоматология. – 1973. – Вып. 8. – Київ : «Здоров’я». – С. 138–139. |
Abstract: | В статье авторы предлагают применять для осмотра полости рта стоматологическую лупу, которая состоит из двояковыпуклой линзы размером 20х20 мм, вмонтированной в металлическую оправу обычного зубоврачебного зеркала. Стоматологическая лупа в значительной мере улучшает качество объективного исследования лиц с заболеваниями слизистой оболочки, так как увеличивает морфологические элементы поражения в 2-4 раза; У статті автори пропонують застосовувати для огляду порожнини рота стоматологічну лупу, яка складається з двояковипуклої лінзи розміром 20х20 мм, вмонтованої в металеву оправу звичайного зубного дзеркала. Стоматологічна лупа значною мірою поліпшує якість об'єктивного дослідження осіб із захворюваннями слизової оболонки, так як збільшує морфологічні елементи ураження у 2-4 рази. |
Keywords: | стоматологическая лупа осмотр полости рта стоматологічна лупа огляд порожнини рота |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8583 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
The_use_of_a_dental_loupe_for_examination_of_the_oral_cavity.pdf | 64,68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.