Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8791
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.date.accessioned2018-10-24T06:57:53Z-
dc.date.available2018-10-24T06:57:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСоколенко В. М. Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості / В. М. Соколенко, В. Е. Весніна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 222–223.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8791-
dc.description.abstractВисвітлено роль формування клінічного мислення в студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Дано методичні та практичні рекомендації щодо формування клінічного мислення при вивченні фізіології. The article highlights the role o f the formation o f clinical thinking in the students when studying fundamental disciplines in higher medical educational institutions. Methodological and practical recommendations for the formation o f clinical thinking in the study of physiology are given.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectякість навчанняuk_UA
dc.subjectситуаційні завданняuk_UA
dc.titleФормування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
119_FKM.pdf62,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.