Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8791
Title: Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості
Authors: Соколенко, Валентина Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Issue Date: 2018
Publisher: Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»
Citation: Соколенко В. М. Формування клінічного мислення при вивченні фундаментальних дисциплін як елемент підвищення якості / В. М. Соколенко, В. Е. Весніна // Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах : матеріали наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 березня 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 222–223.
Abstract: Висвітлено роль формування клінічного мислення в студентів при вивченні фундаментальних дисциплін у вищих медичних навчальних закладах. Дано методичні та практичні рекомендації щодо формування клінічного мислення при вивченні фізіології. The article highlights the role o f the formation o f clinical thinking in the students when studying fundamental disciplines in higher medical educational institutions. Methodological and practical recommendations for the formation o f clinical thinking in the study of physiology are given.
Keywords: клінічне мислення
якість навчання
ситуаційні завдання
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/8791
Appears in Collections:Актуальні питання контролю якості освіти у вищих медичних навчальних закладах

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119_FKM.pdf62,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.