Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9024
Назва: Інноваційні технології викладання анатомії іноземним студентам
Інші назви: Инновационные технологии преподавания анатомии иностранным студентам
Innovative technologies of teaching anatomy to foreign students
Автори: Рогуля, Василь Олександрович
Підлужна, Світлана Андріївна
Корчан, Наталія Олександрівна
Рогуля, Василий Александрович
Корчан, Наталья Александровна
Rogulia, V. A.
Pidluzha, S. A.
Korchan, N. O.
Подлужная, Светлана Андреевна
Дата публікації: 2018
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Рогуля В. О. Інноваційні технології викладання анатомії іноземним студентам / В. О. Рогуля, С. А. Підлужна, Н. О. Корчан // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада, 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 71–74.
Короткий огляд (реферат): Традиційним напрямом навчально-виховного процесу на кафедрі анатомії людини УМСА є підвищення якості навчання, трудового і морального виховання студентів, зокрема й іноземних; опанування ними навичок самостійного опрацювання навчальних завдань. Успішне розв’язання проблеми підвищення ефективності підготовки і використання спеціалістів залежить від якості навчання, для покращення якої кожен викладач і студент мусять зрозуміти, що засвоєння знань, умінь і навичок здійснюється лише в процесі самостійної роботи. Розвивальне навчання іноземних студентів культивує творчий підхід до діяльності, формує практичні навички і вміння, сприяє оволодінню засобами і способами мислення, розвиває уявлення, пам’ять, самодисципліну, формує емоційну культуру і культуру спілкування; Постоянным направленим учебно-воспитательного процесса на кафедре анатомии человека УМСА является повышение качества обучения, трудового и морального воспитания студентов, в том числе и иностранных, овладевание ими навыками самостоятельного изучения учебных заданий. Успешное решение проблемы повышения эффективности подготовки и использования специалистов зависит от качества обучения, для улучшения которого каждый преподаватель и студент должны понять, что усвоение знаний, умений и навыков осуществляется только в процессе самостоятельной работы. Развивающее обучение иностранных студентов культивирует творческий поход к деятельности, формирует практические навыки и умения, способствует овладению средствами и способами мышления, развивает воображение, память, самодисциплину, формирует эмоциональную культуру и культуру общения; The constant direction of the educational process at the Department of Human Anatomy of the UMSA is the improvement of the quality of teaching, labor and moral education of students, including foreign ones, mastering them the skills of independent study of educational assignments. Successful resolution of the problem of increasing the efficiency of training and use of specialists depends on the quality of training, to improve what, each teacher and student must understand that the acquisition of knowledge, skills and skills is carried out only in the process of self-employment. Educational training of foreign students cultivates a creative activity, forms practical skills and helps to master the means and ways of thinking, develops a representation, memory, self-discipline, forms an emotional culture and a culture of communication.
Ключові слова: самостійна робота
медичне забезпечення
тестування
розвивальне навчання
клінічне мислення
мотивация
самостоятельная работа
медицинское обеспечение
тестирование
развивающее обучение
клиническое мышление
students' self-directed work
medical support
motivation
testing
clinical thinking
developmental training
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9024
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи
Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2018_R_P_K.pdf569,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.