Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9049
Title: Система вправ для навчання англомовної бізнес-телефонії студентів економічних спеціальностей
Other Titles: Система упражнений для обучения англоязычной бизнес-телефонии студентов экономических специальностей
A typology of exercises for teaching business telephoning to the students of economic specialties
Authors: Сліпченко, Лариса Борисівна
Слипченко, Лариса Борисовна
Slipchenko, L. B.
Issue Date: 2009
Citation: Сліпченко Л. Б. Система вправ для навчання англомовної бізнес-телефонії студентів економічних спеціальностей / Л. Б. Сліпченко // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. – Чернігів : ЧДПУ, 2009. – Вип. 70. – С. 181–186.
Abstract: У даній статті розглянута система вправ для навчання бізнес-телефонії студентів економічних спеціальностей; запропонована типова низка вправ та завдань для ефективного ведення переговорів; В данной статье рассмотрена система упражнений для обучения бизнес-телефонии студентов экономических специальностей; предложены типовые упражнения и задания для эффективного ведения переговоров; In the given article the typology of activities is examined for teaching business telephoning to the students of economic specialties; the variety of exercises, tasks and activities for effective negotiation over the phone is suggested.
Keywords: бізнес-телефонія
система вправ
комунікативна спрямованість
рольові та ділові ігри
бизнес-телефония
система упражнений
коммуникативная направленность
ролевые и деловые игры
business telephoning
communicative approach
role-playing
continuous simulation
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9049
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Systema_vprav_dlia_navchannia.pdf415,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.