Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9061
Title: Роль викладача (куратора групи) в процесі адаптації іноземних студентів у освітньому просторі україни та засоби «позитивного навчання» з елементами коучингу
Authors: Горбенко, Євгенія Валеріївна
Трусова, Людмила Василівна
Issue Date: 2018
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Горбенко Є. В. Роль викладача (куратора групи) в процесі адаптації іноземних студентів у освітньому просторі україни та засоби «позитивного навчання» з елементами коучингу / Є. В. Горбенко, Л. В. Трусова // Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: проблеми та перспективи : збірник статей навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 22 листопада 2018 р. – Полтава, 2018. – С. 19–21.
Abstract: У статті здійснено аналіз проблеми адаптації іноземних студентів до навчання та наведено необхідність введення елементів коучингу та позитивного навчання як елементу розкриття адаптаційного потенціалу студента; в статье проведен анализ проблемы адаптации иностранных студентов к обучению и приведены необходимости введения элементов коучинга и положительного обучения как элемента раскрытия адаптационного потенциала студента; тhe article analyzes the problem of adaptation of foreign students to study and introduces the necessity of introducing elements of coaching and positive learning as an element of the student's adaptive potential disclosure.
Keywords: адаптація
іноземні студенти
співпраця
коучинг
позитивне навчання
адаптация
иностранные студенты
сотрудничество
коучинг
положительное обучения
adaptation
foreign students
cooperation
coaching
positive learning
ISSN: УДК 378.14:378.126 (477)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9061
Appears in Collections:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Актуальні питання медичної (фармацевтичної) освіти іноземних громадян: Проблеми та перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rol.pdf217,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.