Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9116
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Havrylieva, K. H. | - |
dc.contributor.author | Lysanets, Yu. V. | - |
dc.contributor.author | Гаврильєва, Ксеня Григорівна | - |
dc.contributor.author | Лисанець, Юлія Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-10T00:42:17Z | - |
dc.date.available | 2018-12-10T00:42:17Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Havrylieva K. H. Using the “Futurelearn” digital platform in medical Education : the benefits of blended learning / K. H. Havrylieva, Yu. V. Lysanets // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 40–43. | uk_UA |
dc.identifier.other | УДК 378.147.88 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9116 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено методологічний потенціал онлайн-курсів навчальної електронної платформи “FutureLearn ” у контексті викладання англійської мови за професійним спрямуванням. Дослідження може бути цікавим викладачам англійської мови як іноземної у медичних вишах, а також фахівцям з інших професійних галузей, у процесі планування навчальних занять та розробки навчально-методичних матеріалів. The article examines the methodological potential o f online courses from the digital education platform “FutureLearn” in the context o f teaching English for Professional Purposes. The research may be o f interest to ESOL teachers who train medical students, as well as to educators from other academic contexts, in the process o f planning o f training sessions and developing teaching materials. В статье исследован учебно-методологический потенциал онлайн-курсов электронной платформы “FutureLearn” в контексте преподавания английского языка для профессиональных целей. Данное исследование может представлять интерес для преподавателей английского языка как иностранного в медицинских вузах, а также для специалистов из других профессиональных областей, в процессе планирования учебных занятий и разработки учебно-методических материалов. | uk_UA |
dc.language.iso | en | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | онлайн-курс | uk_UA |
dc.subject | електронна платформа | uk_UA |
dc.subject | комунікативні навички | uk_UA |
dc.subject | англійська мова за професійним спрямуванням | uk_UA |
dc.subject | online course | uk_UA |
dc.subject | digital education platform | uk_UA |
dc.subject | communication skills | uk_UA |
dc.subject | english for Professional Purposes | uk_UA |
dc.subject | онлайн-курс | uk_UA |
dc.subject | электронная платформа | uk_UA |
dc.subject | коммуникативные навыки | uk_UA |
dc.subject | английский язык для профессиональных целей | uk_UA |
dc.title | Using the “Futurelearn” digital platform in medical Education: the benefits of blended learning | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11_UTF.pdf | 87,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.