Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorNowakowski, Piotr T.-
dc.date.accessioned2018-12-27T01:42:45Z-
dc.date.available2018-12-27T01:42:45Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationNowakowski Piotr T. Criteria for assessment оf ethical conduct of academics / Piotr T. Nowakowski // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. ( 31 травня–01 червня 2018 р., м. Полтава). – Полтава : Астрая, 2018. – С. 210–219.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9318-
dc.description.abstractA series of individual aspects can be taken into consideration when assessing the conduct of a university teacher. However, in order to analyse to what extent different values are present in his/her professional life, it would be advisable to adopt systemic criteria for analysis and assessment. In the paper, two summaries by Homplewicz are followed by proposals of Wiatrowski, Banach, to be completed with demonstration of ethical criteria for assessment presented by Nazar and Popławski. In order for this assessment to cover all the most important manifestations of academic work and thus be reliable, one should emphasise the role of two axial dimensions of academic work, i.e. teaching and research, as well as accompanying aspects: the relation of a teacher to the social environment, to his/her colleagues, to working environment, and to their own life - in the meaning of personal and research development. When those additional dimensions are omitted then the formed judgment of a researcher’s standing can prove incomplete.; При оцінці поведінки викладача університету слід ураховувати ряд окремих аспектів. Однак, щоб проаналізувати в якій мірі в професійному житті педагога існують різні цінності, було б цілеспрямовано прийняти системні критерії для аналізу та оцінки. В статті два резюме Хаппрвица супроводжуються пропозиціями Вітровського і Банаха, які повинні бути завершені з демонстрацією етичних оцінок критеріїв, представлених Назаром та Поплавським. Щоб ця оцінка охоплювала всі найважливіші прояви академічної роботи і, таким чином, була надійною, слід підкреслити роль двох осяжних аспектів академічної роботи, тобто навчання та дослідження, а також супутніх аспектів: відношення викладача до соціального середовища, колег, робочого середовища та власного життя - у сенсі особистого та дослідницького розвитку. Коли ці додаткові виміри упускаються, то сформоване судження про стан викладача може виявитися неповним.; При оценке поведения преподавателя университета можно учитывать ряд отдельных аспектов. Однако, чтобы проанализировать, в какой степени в профессиональной жизни педагога существуют разные ценности, было бы целесообразно принять системные критерии для анализа и оценки. В статье два резюме Хаппервица сопровождаются предложениями Витровского и Банаха, которые должны быть завершены с демонстрацией этических критериев оценки, представленных Назаром и Поплавским. Чтобы эта оценка охватывала все наиболее важные проявления академической работы и, таким образом, была надежной, следует подчеркнуть роль двух осевых аспектов академической работы, то есть преподавания и исследований, а также сопутствующих аспектов: отношение преподавателя к социальной среде, коллегам, рабочей среде и собственной жизни - в смысле личного и исследовательского развития. Когда эти дополнительные измерения упущены, то сформированное суждение о положении преподавателя может являться неполным.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectcriteria fo r assessmentuk_UA
dc.subjectethical conduct o f academicsuk_UA
dc.subjectteaching dimensionuk_UA
dc.subjectscientific dimensionuk_UA
dc.subjectкритерії оцінкиuk_UA
dc.subjectетичне поведінка викладачівuk_UA
dc.subjectнавчальний аспектuk_UA
dc.subjectнауковий аспектuk_UA
dc.subjectкритерии оценкиuk_UA
dc.subjectэтическое поведение преподавателейuk_UA
dc.subjectучебный аспектuk_UA
dc.subjectнаучный аспектuk_UA
dc.titleCriteria for assessment оf ethical conduct of academicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52_CFA.pdf182,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.