Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9543
Назва: Досвід впровадження ігрового методу навчання студентів на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія»
Інші назви: Опыт внедрения игрового метода обучения студентов на кафедре анатомии человека ВГУЗ Украины «Украинская медицинская стоматологическая академия»
Experience in using play as method of student’s instruction at chair of human anatomy
Автори: Свінцицька, Наталія Леонідівна
Шерстюк, Олег Олексійович
Рогуля, Василь Олесандрович
Солдатов, Олександр Костянтинович
Солдатова, Ірина Марківна
Свинцицкая, Наталья Леонидовна
Шерстюк, Олег Алексеевич
Рогуля, Василий Александрович
Солдатов, Александр Константинович
Солдатова, Ирина Марковна
Svintsitskaya, N. L.
Sherstiuk, O. A.
Rogulia, V. A.
Soldatov, O. K.
Soldatova, I. M.
Дата публікації: 2010
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Досвід впровадження ігрового методу навчання студентів на кафедрі анатомії людини ВДНЗ України «Українська медична стоматологічна академія» / Н. Л. Свінцицька, О. О. Шерстюк, В. О. Рогуля [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2010. – Вип. 4 (32), Т.10. – С. 185–186.
Короткий огляд (реферат): Входження України в єдиний європейський освітній простір ~ найголовніше завдання системи вищої освіти в цілому, і кожного навчального закладу зокрема. Дуже актуальною проблемою є впровадження нових методик викладання морфологічних дисциплін у вищих навчальних медичних закладах нашої країни. Це вимагає від викладача вищого навчального медичного закладу творчого підходу та натхнення для подальшої активізації роботи студентів на практичних заняттях. Нові методики викладання мають спиратися на такі форми навчання, які найбільше задовольняють потребу студентів у самовдосконаленні, самодисципліні та самонавчанні; Вхождение Украины в единое европейское образовательное пространство - самая главная задача системы высшего образования в целом и каждого учебного заведения в отдельности. Очень актуальной проблемой является внедрение новых методик преподавания морфологических дисциплин в высших учебных медицинских заведениях нашей страны. Это требует от преподавателя высшего учебного медицинского заведения творческого подхода и вдохновения для дальнейшей активизации работы студентов на практических занятиях. Новые методики преподавания должны опираться на такие формы обучения, которые наибольшим образом удовлетворяют потребность студентов в самосовершенствовании, самодисциплине, самообразовании; Joining of Ukraine to the united European Higher Education Area seems to be rather ambitious purpose for the national system of higher education as a whole and for each Ukrainian higher educational institution for particular. The implementation of new techniques in teaching morphological disciplines at higher medical schools of our country is considered to be an urgent problem. It requires a sort of creative thinking which will help teachers to brisk up the students’ work. New training techniques should be based on those forms of training which meet the student’s demands in self-improving, self-discipline, self-education.
Ключові слова: медична освіта
анатомія
морфологія
медицинское образование
анатомия
морфология
medical education
anatomy
morphology
ISSN: 2077-1096 (Print)
2077-1126 (On-line)
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/9543
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра анатомії людини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2010_SShRSS_.pdf53,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.