Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10079
Title: Формування професійного інтересу в студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти
Authors: Савицька, Тетяна Володимирівна
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Савицька Т. В. Формування професійного інтересу в студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти / Т. В. Савицька // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 188–190.
Abstract: Розглянуто проблему процесу формування професійного інтересу студентів підготовчого відділення закладів вищої медичної освіти. Визначено його сутність, роль і структуру на етапі мовної підготовки студента. Ідентифіковано основні чинники формування професійного інтересу студента підготовчого відділення та наведено продуктивні засоби його поступової інтеграції в простір майбутньої професії; The article is devoted to the analysis of the formation of students’ professional interest at the preparatory department of the higher medical education institutions. The essence, role and structure of student’s professional interest at the stage of language training has analyzed. The main factors of the formation of the student’s professional interest has identified. The basic means of gradual integration into the field of the future profession has described.
Keywords: професійний інтерес
підготовче відділення
компетентнісний підхід
простір майбутньої професії
мовна підготовка
professional interest
preparatory department
competence approach
field of the future profession
language training
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10079
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні
Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savitska_Formuvannia_profesiinoho_interesu.pdf725,59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.