Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10086
Title: Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі
Authors: Селіхова, Людмила Григорівна
Борзих, Оксана Анатоліївна
Лавренко, Анна Володимирівна
Дігтяр, Наталія Іванівна
Герасименко, Наталія Дмитрівна
Кайдашев, Ігор Петрович
Авраменко, Яніна Миколаївна
Мормоль, Ірина Анатоліївна
Issue Date: 2019
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Проблеми реалізації Болонського процесу в українській вищій школі / Л. Г. Селіхова, О. А. Борзих, А. В. Лавренко [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 197–198.
Abstract: Висвітлено проблеми сучасної вищої освіти України на етапі серйозних випробувань, від результатів яких залежить не тільки її майбутнє, а й майбутнє держави. Ідеться про входження освіти України до Болонського процесу. Підкреслено, що українська вища освіта відкрита для інновацій, співпраці, координації, повноцінного засвоєння досягнень знань; The article examines the modern higher education of Ukraine, which undergoes a serious test, the results of which depends not only on its future but also on the future of Ukraine. It is about the entry of Ukraine into the Bologna process. Ukrainian higher education is not closed for innovation, cooperation, coordination, full-fledged mastering of achievements of knowledge.
Keywords: вища освіта
Болонський процес
інновації
компетентність
підготовка фахівців
higher education
Bologna process
innovations
competence
training of specialists
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10086
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Selikhova_Problemy_realizatsii_bolonskoho_protsesu.pdf462,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.