Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10090
Title: | Деякі аспекти підготовки майбутніх лікарів-психіатрів у сучасних умовах на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології |
Authors: | Скрипніков, Андрій Миколайович Животовська, Лілія Валентинівна Боднар, Леся Анатоліївна |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Скрипніков А. М. Деякі аспекти підготовки майбутніх лікарів-психіатрів у сучасних умовах на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології / А. М. Скрипніков, Л. В. Животовська, Л. А. Боднар // Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 21 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 205–206. |
Abstract: | Висвітлено окремі аспекти підготовки лікарів-інтернів на кафедрі психіатрії, наркології та медичної психології в умовах реформування сучасної вищої освіти і системи охорони здоров’я. Охарактеризовано форми навчально-виховного процесу, що застосовуються для аналізу проблеми стигматизації психічно хворих, та окреслені провідні шляхи її розв’язання; The article describes some aspects of the training of interns at the department of psychiatry, narcology and medical psychology in the context of reforming modern higher education and health care system. The authors describe the forms of the educational process that are used to analyze the problem of stigmatization of mentally ill patients and to determine the main ways to solve it. |
Keywords: | навчання лікар-інтерн психіатрична допомога реформування стигматизація training doctor-intern psychiatric help reforming stigmatization |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10090 |
Appears in Collections: | Актуальні проблеми сучасної вищої медичної освіти в Україні |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Skrypnykov_Deiaki _aspekty_pidhotovky.pdf | 504,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.