Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10367
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМацур, В. М.-
dc.contributor.authorХарченко, Наталія Вікторівна-
dc.contributor.authorMatsur, V. M.-
dc.contributor.authorKharchenko, N. V.-
dc.date.accessioned2019-05-17T11:58:07Z-
dc.date.available2019-05-17T11:58:07Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМацур В. М. Соціальний маркетинг в харчуванні студентів / В. М. Мацур ; наук. керівник : Н. В. Харченко // Тези доповідей 75-ї Всеукраїнської студентської наукової конференції «Medical students’ conference in Poltava» (MEDSCOP 2019), м. Полтава, 28-29 березня 2019 р. – Полтава, 2019. – С. 102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/10367-
dc.description.abstractНа сьогодній день студенти медичних вузів мають дуже мало часу на регулярне збалансоване харчування, перерви між парами не тривалі, а тому часу вистачає лише на те, щоб доїхати до наступної, а це в свою чергу призводить до значного порушення режиму дня, порушення обміну речовин, що незабаром буде сприяти і хворобам.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectхарчуванняuk_UA
dc.titleСоціальний маркетинг в харчуванні студентівuk_UA
dc.title.alternativeSocal marketing in students food habitsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:MEDSCOP 2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Socal_marketing_in_students_food_habits.pdf496,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.